FAQs (veelgestelde vragen)
Vind hieronder het antwoord op veel van uw vragen, of neem direct contact op voor meer informatie.
Wij geven 3 maanden garantie op uitgevoerde reparatie en gebruikte onderdelen. Deze garantie is van toepassing bij normaal / regulier gebruik van het vervoermiddel. Schade aan onderdelen als gevolg van een ongeval of oneigenlijk gebruik van het vervoermiddel valt niet onder deze garantie.
U betaalt geen voorrijkosten binnen de gemeente Nieuwegein. Heeft u onze hulp nodig binnen een straal van 15 km van Nieuwegein (Galecop, postcode: 3437NV) dan zijn de voorrijkosten € 13,50. Buiten de staal van 15 km betaald u € 0.55 per km extra.
Voordat de monteur naar u toe komt, wordt u geïnformeerd of er voorrijkosten verschuldigd zijn.
Ja, wij komen ook bij bejaardentehuizen en verzorgingstehuizen. Als u ons belt maken we een afspraak en komen wij bij langs.
Dat u in een flat of appartement woont is voor onze monteur geen probleem. Met zijn rijdende werkplaats verzorgt hij op lokatie voor een geschikte werkplek. De fiets, rollator, bakfiets etc. dient vrij toegankelijk te zijn voor onze monteur. Dus niet achterin een berging met meubelen ervoor etc.
U kunt bij de monteur pinnen of met contant geld afrekenen. Onze voorkeur gaat uit naar betaling via de mobiele pinautomaat die de monteur bij zich heeft.
Voor losse onderdelen kunt u ook bij ons terecht. Informeer telefonisch of per mail naar de mogelijkheden, we helpen u graag bij het aanschaffen van de juiste fietsonderdelen.
Reparatie of onderhoud aan een scootmobiel is mogelijk in overleg. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Ook voor reparatie en onderhoud van tweede hands fietsen kunt u bij ons terecht. Wij verzoeken u vooraf bij ons een offerte aan te vragen.
Om teleurstellingen en onverwachte kosten te voorkomen werken wij voor reparaties met offertes. Een offerte vraagt u van te voren bij ons aan, waarbij wij u vragen de gewenste reparatie zo goed mogelijk te omschrijven. Op deze manier kunnen wij u de best passende offerte aanbieden.
Uiteraard kunt u ons bij pech onderweg altijd buiten openingstijd proberen te bellen. Mocht de monteur beschikbaar zijn, dan kan u met hem afstemmen welke hulp geboden kan worden. We willen u altijd kunnen helpen, maar kunnen helaas geen 24 uurs service bieden.
Een vervangende fiets is op aanvraag mogelijk. Een vervangende rollator of bakfiets is helaas niet mogelijk. Uiteraard doen wij onze uiterste best dat u nog dezelfde dag van uw rollator of bakfiets gebruik kunt maken.
Het is helaas niet mogelijk om bij ons langs te komen. Wij hebben geen bedrijfspand met werkplaats of winkel.
Wij hebben geen bedrijfspand met werkplaats of winkel. De fietsreparateur heeft een rijdende werkplaats tot zijn beschikking en komt bij u ter plekke.
In overleg kan er geregeld worden dat u naar huis, het werk of een OV punt (busstation, treinstation) wordt gebracht.
Voor reparatie en onderhoud van sportfietsen kunt u bij ons terecht. Voor onderhoud van racefietsen moeten wij u doorverwijzen naar een speciaalzaak. Bij twijfel of u een race- of sportfiets heeft, neem dan contact met ons op.
ZOEKEN
VRAGEN?
Heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag, neem dan gerust contact met ons op:
Telefoon: 06 40213492
Email: info@rijwielwacht.nl